
Har du et spørgsmål om din allerede bookede TT-Line-rejse, eller vil du gerne spørge om detaljer om en rejse eller om skibets udstyr, før du booker? Så giver vi dig her en oversigt over de vigtigste TT-Line-telefonnumre.
Hotline for booking og service – Kontakt TT-Line Kundecenter
Reservations- og servicehotlinen i TT-Lines kundecenter tager imod alle opkald og besvarer alle dine spørgsmål. I spidsbelastningsperioder om aftenen eller ved frokosttid skal du dog regne med korte ventetider.
TT-Line-telefonnummer til reservationer
Hvis du gerne vil bestille din TT-Line-færge direkte over telefonen, kan du gøre det nemt og gratis ved at ringe til følgende hotline:
(20 ct./Anruf Festnetz; max. 60 ct./Anruf Mobilfunk)
Men pas på: der opkræves et servicegebyr på 14 € for at reservere pr. telefon. Dette gebyr bortfalder ved online-reservationer.
TT-Line-telefonnummer for eksisterende reservation
Du har allerede bestilt din rejse og har nu spørgsmål om den, så ring blot til følgende nummer:
(20 ct./Anruf Festnetz; max. 60 ct./Anruf Mobilfunk)
Men bemærk venligst: Der opkræves et servicegebyr på 7 €, hvis en TT-Line-medarbejder ændrer din reservation manuelt. Dette gebyr bortfalder ved online-ændringer.
Andre TT-Line-kontaktmuligheder
TT-Line bonuskort
Telefonnummeret til alle indehavere afTT-Line Bonus Card. Som hyppig chauffør har du mulighed for at stille spørgsmål om bonusprogrammet her.
TT-Line mistede genstande
Hvis din rejse med TT-Line allerede er afsluttet, og du har mistet noget om bord, kan du kontakte TT-Line direkte ved hjælp af den relevante formular.
TT-Line feedback
Du kan give din mening om tjenesten eller din rejse med TT-Line i denne formular:
TT-Line Andre emner
Hvis du har emner, der ikke passer ind i de allerede nævnte emner, så brug denne formular:
TT-Line Port of Rostock, Travemünde, Trelleborg (ingen reservation)
Du kan også ringe til TT-Line-terminalen direkte i færgehavnen for at få svar på spørgsmål om din afrejse. Det er dog ikke muligt at foretage reservationer eller ombookinger via dette telefonnummer.
Vigtige TT-Line e-mailadresser
TT-Line kan ikke kun kontaktes pr. telefon, men naturligvis også pr. e-mail. Her finder du alle vigtige e-mailadresser til TT-Line:
Spørgsmål og svar – vores TT-Line Hotline og FAQ om kontakt
Hvilke spørgsmål kan jeg stille til TT-Lines service-hotline?
TT-Line hotline har altid et åbent øre for dig. Her er nogle eksempler på de spørgsmål og problemer, du kan diskutere der:
- Bestil færgebilletter
- ændre bookede rejser
- Indsend klager
- Spørgsmål til regnskabsafdelingen
- Stil spørgsmål om alle TT-Line rejseemner
- Afklare klager
- Foretag plads från pladsreservationer
- Foretag aflysninger
- Spørgsmål om sikkerhed om bord
✅ Er TT-Line hotline gratis?
Nej, TT-Line hotline er ikke gratis. Der er dog kun små telefonafgifter på 20 cent pr. opkald for opkald fra det tyske fastnet. Priserne for mobiltelefoni från naturligvis afhængigt till mobiludbyderen og er i øjeblikket på højst 60 cent pr. opkald.
✅ Kan jeg bestille min rejse via hotline?
Ja, du kan bestille din rejse bekvemt pr. telefon via TT-Line hotline. Men pas på, for hvis du bestiller pr. telefon, skal du betale et gebyr på 14 €. Derfor er det bedre at bestille direkte online.
✅ Kan jeg anmode om et tilbagekald?
Nej, du kan i øjeblikket ikke anmode om en tilbagekaldelse fra TT-Line.
✅ Er der en TT-Line-chat?
Nej, der er i øjeblikket ingen TT-Line-chat med kundecentret. For dine henvendelser kan du i øjeblikket kun ringe, bruge kontaktformularerne eller kontakte os till e-mail.
✅ På hvilke tidspunkter er TT-Line servicetelefonen tilgængelig?
TT-Line-hotlinen er tilgængelig mandag til fredag mellem kl. 8 og 18 og er åben for dine spørgsmål.