Din kontakt til FRS Baltic!
FRS Baltic Færge Har du et spørgsmål til din forudbestilte rejse, eller vil du gerne vide lidt mere om en færgeoverfart eller faciliteterne på færgen, før du bestiller? FRS Baltic Så giver vi dig et overblik over de vigtigste kontaktoplysninger her.
FRS Baltic Booking- og servicehotline – Servicecenter
Booking- og serviceteamet i servicecentret på FRS Baltic Færge tager imod din henvendelse og besvarer alle dine spørgsmål om færgeforbindelsen Sassnitz-Ystad og, fra april 2023, Sassnitz-Trelleborg. På spidsbelastningstidspunkter, om aftenen eller ved frokosttid, kan der være ventetid.
FRS Baltic Telefonnummer
FRS Baltic Det er i øjeblikket ikke muligt at booke din rejse direkte via telefon. Du kan dog arrangere et tilbagekald ved hjælp af kontaktformularen. Du kan i øjeblikket finde tilbagekaldelsesformularen til følgende side: https://www.frs-baltic.com/kontakt
FRS Baltic Men pas på: telefonisk booking koster yderligere €12! og opkræver et servicegebyr til billetkontoret for manuel behandling. Så det er bedre at booke online med det samme.
FRS Baltic billet- og servicecenter
FRS Baltic Du kan nå billetcentret på følgende måde:
FRS Baltic postadresse
Jasmunder Landstraße 2
18546 Sassnitz-Mukran
Tyskland
GPS: 54.5434593, 10.3004867,8
FRS Baltic Åbningstider Sassnitz
Lavsæson (april og maj): | |
mandag | 09:30 – 12:00 |
Torsdag til søndag | 08:00 – 12:00 |
Højsæson (juni): | |
Mandag-onsdag | 09:30 – 12:00 |
Torsdag til søndag | 08:00 – 12:30 |
Højsæson (juli og august): | |
Mandag til søndag | 08:00 – 12:30 |
Lavsæson (september): | |
mandag | 09:30 – 12:00 |
Torsdag til søndag | 08:00 – 12:00 |
Lavsæson (oktober): | |
Mandag, fredag, søndag | 09:30 – 12:00 |
Torsdag og lørdag | 08:00 – 12:00 |
FRS Baltic åbningstider Trelleborg
Lavsæson (april og maj): | |
mandag | 11:30 – 13:00 |
Torsdag til søndag | 09:00 – 11:00 16:00 – 18:00 |
Højsæson (juni): | |
Mandag-onsdag | 11:30 – 13:00 |
Torsdag til søndag | 09:00 – 11:00 16:30 – 18:30 |
Højsæson (juli og august): | |
Mandag til søndag | 09:00 – 11:00 16:30 – 18:30 |
Lavsæson (september): | |
mandag | 11:30 – 13:00 |
Torsdag til søndag | 09:00 – 11:00 16:00 – 18:00 |
Lavsæson (oktober): | |
mandag | 11:30 – 13:00 |
Torsdag til søndag | 09:00 – 11:00 16:00 – 18:00 |
FRS Baltic Anmod om tilbagekaldelse
Hvis du foretrækker at tale med en medarbejder personligt i stedet for at få svar på dine spørgsmål via e-mail eller kontaktformular, kan du også anmode om en tilbagekaldelse. Få en FRS-medarbejder til at ringe tilbage til dig.
Du kan i øjeblikket finde tilbagekaldelsesformularen til følgende side: https://www.frs-baltic.com/kontakt
Spørgsmål og svar – vores FRS Baltic Contact & Service FAQ
✔️ Hvilke spørgsmål kan jeg stille til FRS Baltic Service?
FRS Baltic Tjenesten vil hjælpe dig med dine spørgsmål. Her er et par eksempler på emner, som du kan tage op der:
- Bestil rejser eller færgeoverfarter
- Stil spørgsmål om alle FRS Baltic rejseemner
- Spørgsmål til regnskabsafdelingen
- Indsend klager
- Afklare klager
- Foretag aflysninger
✔️ Er FRS Baltic-tjenesten gratis?
FRS Baltic Ja, servicen er gratis. Men hvis du foretager din booking via telefon eller e-mail, skal du betale et ekstra servicegebyr på €12 pr. booking.
✔️ Kan jeg bestille min rejse via tjenesten?
FRS Baltic Ja, du kan nemt bestille din rejse via tjenesten. Men vær opmærksom på, at der opkræves et gebyr på 12 € for at reservere pr. telefon.
✔️ Kan jeg anmode om en tilbagekaldelse?
FRS BalticJa, du kan nemt bede om at blive ringet op via e-mail.
✔️ Findes der en FRS Baltic Chat?
FRS Baltic Nej, der er i øjeblikket ingen chat med kundecentret. Hvis du har spørgsmål, kan du ringe eller kontakte os via e-mail.
✔️ På hvilke tidspunkter er FRS Baltic Ticketshop tilgængelig?
FRS-billetbutikken i Sassnitz har åbent mandag og onsdag fra kl. 9.00 til 14. 00 og torsdag til søndag fra kl. 8.00 til 12.00 i lavsæsonen og mandag til søndag fra kl. 8.00 til 12.00 i højsæsonen.