Finnlines kontakt – telefonnumre, hotline og tilgængelighed til kundeservice

Rederi Finnlines Logo
Finnlines logo
 Foto: Finnlines

Har du allerede booket din Finnlines færge og har du nu et spørgsmål om din rejse, eller vil du gerne forhøre dig om detaljer om din færgeoverfart eller færgens funktioner, inden du booker din rejse? Så får du et overblik over de vigtigste Finnlines kontaktoplysninger og tilgængelighed her .

Booking- og servicehotline – kontakt Finnlines

Finnlines bookinghotline og servicehotline tager imod alle opkald og besvarer alle dine spørgsmål om forskellige emner. Dog kan der være korte ventetider på hotlinen i spidsbelastningstider om aftenen eller ved frokosttid.

Finnlines telefonnummer til reservationer

Hvis du gerne vil booke din Finnlines færge direkte via telefon , kan du blot bestille fra Finnlines Passenger Service på følgende telefonnummer:

Info!
Finnlines Buchungshotline: ✆ +49 451 1507 443 (hier fallen die normalen Telefonkosten an)

Finnlines telefonnummer ved reservation

Hvis du allerede har booket din rejse hos Finnlines og stadig har spørgsmål till processer eller andre emner, så kan du også bruge Finnlines passagerservice hotline :

Info!
Finnlines Buchungshotline: ✆ +49 451 1507 443 (hier fallen die normalen Telefonkosten an)

Flere Finnlines telefonnumre

Finnlines Star Club loyalitetsprogram

Der er ikke noget separat telefonnummer til Finnlines Star Club- medlemmer . Du kan også bruge Finnlines hotline til at tale om alle detaljerne i dit Star Club-medlemskab.

Info!
Finnlines Star Club Hotline: ✆ +49 451 1507 443 (Hier fallen die normalen Festnetzgebühren an.)

Finnlines Port of Travemünde (ingen reservation)

Du kan også ringe direkte til Finnlines havneterminal for at afklare spørgsmål om din næste afgang. Reservationer eller ændringer af bookinger er ikke mulige via dette telefonnummer från

Info!
Telefonnummer Hafen Travemünde: ✆ +49 4502 805 632 (Hier fallen die normalen Festnetzgebühren an.)

Spørgsmål og svar – vores Finnlines Kontakt & Service FAQ

➤ Hvilke spørgsmål kan jeg afklare på Finnlines hotline?

Finnlines passagerservice-hotline er altid klar til at lytte til dig. Her er et par eksempler på emner, som du kan tage op der:

  • Bestil rejser eller færgeoverfarter
  • Stil spørgsmål om alle Finnlines rejseemner
  • Spørgsmål til regnskabsafdelingen
  • Indsend klager
  • Afklare klager
  • Foretag aflysninger

➤ Er Finnlines hotline gratis?

Ja, Finnlines passagerservicehotline er gratis. Der er kun de normale telefontakster fra det tyske fastnet. Priserne på mobiltelefoner från naturligvis afhængigt af mobiludbyderen till

➤ Kan jeg bestille min rejse via hotline?

Ja, du kan nemt bestille din rejse via telefon via Finnlines hotline. Du kan også booke direkte online från ham.

➤ Kan jeg anmode om et tilbagekald?

Nej, du kan ikke anmode om et tilbagekald fra Finnlines for at angive en foretrukken dato.

➤ Er der en Finnlines-chat?

Nej, der er i øjeblikket ingen Finnlines-chat med kundecenteret. Du kan ringe eller kontakte os via e-mail, hvis du har spørgsmål.

➤ På hvilke tidspunkter kan Finnlines servicehotline nås?

Finnlines hotline kan nås mandag til fredag mellem 8:30 og 17:00. Finnlines kan ikke nås på lørdage, søndage og helligdage.

Teile deine Gedanken & Erfahrungen mit uns!

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *